יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

אילת בחורף

לא בדיוק חשבנו לקחת חופש, ככה סתם בסוף החודש, אין חג או חופש מבית ספר....מה לסוע עכשיו עד לאילת, אולי קר, מה פתאום ככה סתם לצאת לחופש, מה עם עבודה, בה"ס וכו ....אז דווקא שלא ממש חשבת או רציתי אז יוצא משהו טוב.

אז כן ירדנו לאילת בחורף, תחילת דצמבר, ההורים ציפרו אותנו בסופשבוע בקלאב הוטל, תודה ענקית להם על זה !
הילדים כבר פיטנזו כל השבוע על מתי נוסעים, אנחנו כמובן קצת מהוססים אם בכלל כדאי ללכת, אבל טוב שהלכנו, היה כיףףףףףףףףףףףףףף !!!

יצאנו לנו השקם השקם שעוד היה חושך, הילדים מכורבלים מאחור, כוס קפה חם לדרך, שלמה ארצי מתנגן לו ברקע
הגוף לאט לאט מתרווח, יש רגיעה כזאת שחשים רק שמרגישים חופש

לאט לאט השמש עולה, השמים מתבהרים ויום חדש מתחיל

הגענו למלון, עודד שנהג כל הדרך פרש לנוח ואני והילדים מלאי האנרגיות (הם חרפו כל הנסיעה) בודקים את המלון

מהר מאוד הם מגלים את הבריכה וכן קצת קר באילת בדצמבר אבל זה לא הפריע לילדים לקפוץ לבריכה (שהיתה מעט מחוממת)

בחוץ רוח מטעה יחד עם שמש חמה ומלטפת, בכל זאת אילת

נועה ברגע קט של תנומה, שהיתי חייבת לתעד, איזו שלווה

מהבריכה לחדר, לנוח קצת והילדים מבסוטים מהחדר שלהם עם הטלוויזה

ומהר מאוד מגיע ערב
יצנו לטיול לאורך הטיילת בחיפוש אחר מסעדה כיפית וכשאתה עם ילדים רעבים, זה זמן טוב לנסות איתם דברים חדשים, הם היו מוכנים לאכול הכל :-)

הקינוח היה הכי במקום

שבעים ומרוצים צעדנו לנו חזרה למלון, נתקלתי בחברים מצלמים, במקרה התקיים כנס צילום באילת בסופשבוע הזה. לצערי כל הסדנאות היו מלאות אחרת הייתי שמחה להצטרף, אולי בכנס הבא

***********
למחרת בחרנו לנסות את עיר המלכים, היה נחמד בנוסף היתרון בחודשים אלו באילת זה שלא עמוס, העיר וכל האטרקציות בה ממש ריקות, אין את הרגשת הלחץ, צפיפות שרגילים לחוש אם מגיעים לאילת בחודשי העומס

המלכה שלי :-)

איזה מלך !!!!

אני נהיינת לראות את טל ונועה נהנים ומשטתים, כל כך כיף לשמוע אותם צוחקים, נהנים
כמה שהם חתול ועכבר לפעמים, בטיול הזה הם היו חברים אחד של השני
רגעים של כיף

בחזרה למלון והילדים לא מוותרים על טבילה נוספת בבריכה

ושנהנים הזמן עובר מהר וכבר ערב שישי, הזמנו מקום במסעדה והיה כיף להתלבש ולצאת עם הילדים

בחזרה למלון, קצת הופעה לילדים ומשחקים

ועבר לו עוד יום מקסים.
את היום האחרון החלטנו להעביר ברגוע במלון, רגוע כן מי ישמע, עד עכשיו מזה התאמצנו :) )
השמש פינקה אותנו

ואחרי כל השחיה וההשתוללות במים הילדים נרדמו כל הדרך עד שהגענו חזרה הביתה .....

מומלץ תמיד לקחת חופש, גם אם זה לא בדיוק העונה, גם אם זה נראה לא מתאים, כדאי תמיד לעצור ולהנות קצת מרגעים בחיים
חולמת כבר על החופש הבא.....

1. תמונות יפיפיות! נראה שהיה כיף מאוד. בדרך כלל אני מתארחת באכסניות באילת אבל נראה לי שבפעם הבאה אקח מלון כמוכם ואתפנק בכיף שלי. אחלה בלוג!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...