יום ראשון, 24 בפברואר 2013

פורים וחד קרן פרטי שלי


שלא כמו שנה שעברה, השנה פורים שהוא ללא ספק החג הכי כיפי בעיני, היה חג עם רגשות מעורבים, מצד אחד שמחה של הילדים ומצד שני צביטה בלב על החסר.
ניסתי לחגוג מעט דרך הילדים, לתת ליצירתיות קצת מקום כמזור לכאב שבלב.
אז צילמתי הרבה, ונהנתי לראות את נועה וטל יחד עם החברים והחברות מתחפשים ונהנים.

בבוקר איך ששתינו קפה והתחלנו להתארגן, נועה פתאום הבחינה בציפור כחולה יפיפה שבאה לחלון שלנו, צייצה לה מעט ועפה וגרמה לי להרגיש שמי שחסר בכל זאת איתנו.
עם ההרגשה הזאת בלב יצאנו לבית הספר, נועה כהולנדית מתוקה


את הנעלים, שהיה לנו חסר בכל התלבושת הצלחנו לבסוף להכין לבד

יצא חמוד :-)
פרטים ושבלונה אפשר למצוא באתר הזה





(שכחתי בתמונה זו להדליק את הפלאש, עדין אני אוהבת אותה)




וסבתא שימחה אותנו מאוד שהצטרפה ובאה ללוות אותנו בבוקר לבית הספר
היה צבעוני ומקסים איך שכולם התחפשו




טל וחברו שגב היו לתאומים סייאמים מפחידים





נועה גם היתה לשלגיה מקסימה ואיפשרה לי להתלמד קצת בצילום


וטל בתחפושת אחרת במסיבת פורים של הכיתה



היו גם צילומים של האחיינים המקסימים




והיו גם שמשלוח מנות ואוזני המן


והנה ממתק של חג קל מאוד להכנה - כל מה שצריך זה שוקלד מומס ופצפופי שוקלד
אל תשאלו אותי כמויות מדויקות, זה לפי העין, בערך 300 גרם שוקלד וכ-3-4 כוסות של פצפוצי אורז
מערבבים שמים במנז'טים ומכניסית למקרר








וגם היתה תחפושת מאוד מיוחדת בעיני

נועה בחרה גם להיות חד קרן, תחפושת מקסימה באדיבות המשפוחה מארה"ב שהגיע לידינו ממש לפני החג.
יצור מקסים - חד קרן, בדקתי במקורות וההגדרה היא:
חד-קרן הוא יצור אגדתי שמקורו באגדות, מהמיתולוגיות של אירופה העתיקה וימי הביניים.
הוא מתואר כיצור דמוי תיש או סוס, בעל קרן אחת על מצחו, הנחשבת לבעלת תכונות קסומות ואציליות.




החד קרן הפרטי שלי, הוא באמת בעל תכונות קסומות ואציליות.....



 מה שיצא יפה, זה שכצילמתי בחוץ עבר מישהו עם סוס, שהיה נחמד והסכים לתת לילדים סיבוב על הסוס, הם קצת פחדו אבל נהנו
אהבתי מאוד שהחד קרן שלי רוכב על סוס, איזה צירוף מקרים :-)





פורים שמח לכולם !




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...