יום ראשון, 17 בפברואר 2013

מתכוננים לפורים

שבוע לפני וההכנות בעיצומם, תחפושות, משלוחי מנות ....
ואני מחפשת איך לישם ולהתנסות בכל מה שלמדתי בצילום לאחרונה.
בהזדמנות זאת ממליצה לכל אוהבי צילום ללכת ללמוד, אני ממליצה על בית ספר גליץ המצוין, מאוד נהניתי ולמדתי המון ובייחוד מהקורס האחרון -  תאורה מעשית עם תומר יעקובסון - עד עכשיו צילמתי רק באור יום וכשאין אור, זה היווה בעיה, עכשיו נפתח לי עולם חדש של צילום עם פלאש. וכמובן שלא יכולתי לצלם את התמונות בלי הציוד, אז שוב תודה לבעלי היקר שהפתיע אותי ורכש את הכל עבורי.

אז גייסתי את דוגמנית הבית לסידרה של פוזות. פישפשנו בקופסת התחפושות, היא ממש שיתפה פעולה, ניסתי לעשות לה את זה כיף, כמו סיפור, היא אפילו הפתיעה אותי והגתה את הרעיון של לתת ביס בתפוח, לשכב עם עינים עצומות אחרי שהיא אכלה מהתפוח "כמו בסיפור האמיתי , אמא", אין בעיה אמרתי וצילמתי.

לא מושלם בעיני, לא הילדה, התמונות כמובן :-) יש עוד מקום לשיפור, ועוד הרבה ללמוד ולהתנסות אבל כבר אוהבת את התוצאות





הזדמנות נוספת היתה אחר הצהרים שבהן נועה וחברתה דנה הסכימו להשתעשע איתי









הם גם רצו שאצלם אותם בסרטון כשהן המציאו את  העלילה והשירים, כאלו מצחיקות ואני כל כך נהניתי


MVI 4887 from Natalie Bogana on Vimeo.


לסיום, אוזני המן
נסיון ראשון, לאוזני המן זברה, מתכון של קרין גורן שניתן למצוא כאן






הולך להיות שבוע עמוס, מלא תחפושות, מסיכות, משלוחי מנות והרבה כיף
שיהיה שבוע מקסים !




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...