יום שישי, 23 במרץ 2012

אביב הגיע, פסח בדרך


אז אני מקווה שהחורף הזה מאחורינו....והימים האחרונים נראים מבטיחים כמבשרי האביב
הגיע זמן לקצת שמש....


הכל נראה  טוב יותר שהכל ירוק ופורח



ואיזה רעיון מקסים לשידרוג אגרטל הפרחים , חייבת לנסות את זה

Nice


יש הרגשה של חדש, נקי באוויר, כן נקי כי זה זמן הנקיונות
אני אישית אוהבת את זה לא את הניקיון עצמו אבל את העובדה שזה מצריך אותי לעשות סדר, ארגון, לטפל בפינות בבית שככה קצת הזנחתי.

אז בשיטוטי הרבים באינטרנט, נתקלתי בהרבה תמונות של בתים מעוררי קנאה, מי לא היה רוצה שהבית שלו יראה ככה.

Pinned Image

טוב זה אולי קצת יותר מידי סטראילי

אז הנה יותר משהו יותר צבעוני וגם מעורר קנאה
Pinned Image

homehousedesignaces


גם אני הייתי רוצה בית מתוקתק ומוקפד, הכל לבן, יפה ...אבל מה לעשות במציאות יש בלאגן !!!  לא מאמינה שאני אומרת את זה, מי שמכיר אותי טוב יגיד נטלי, בלאגן, אין מצב, האמת שאני מחשיבה עצמי בחורה יחסית מסודרת אבל תמיד שואפת ליותר סדר וניקיון :-)
איך יקירי אומר לי, יש לנו יותר מידי "קשקש וברבש" בכל מקום, הכוונה כמובן לניירת וכל מיני דברים מהיום יום שפשוט כל הזמן מוצאים עצמם על השולחן בכניסה, על שולחן האוכל וכו', מכירים את זה נכון.

אז נראה לי שעליתי על הסוד של כל הבתים המאורגנים והיפים האלה בתמונות -  כנראה אף אחד לא חי בהם באמת :-) או שהם פשוט גאונים שמצאו דרך להסתיר הכל וזאת כנראה באמת השיטה להפטר מה-  mess היא פשוט לאחסן אותו בקופסה יפה, סלסת קש וזה נראה טוב :-)


ניתן למצוא שפע של רעיונות והצעות בשלל בלוגים ואתרים
התמונות מימין לשמאל:
 countryliving homes
maillardvillemanor
.abeachcottage
marthastewart
TheSocialHome
 penniesandblessings

ניקיון /סדר נעים !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...