יום שישי, 29 ביוני 2012

I hope you dance

אהבה וותיקה שלי, ריקוד.




לצערי זנחתי אותה בשנים אחרונות, אבל לא השנה, השנה הצטרפתי ללהקת גא'ז של נשים מדהימות, שאוהבות לרקוד ויחד עם מורה מדהימה לא פחות נוצר ריקוד שאיתו הופענו על במה, וואי כמה זמן לא הופעתי.... זה החזיר אותי אחורה שנים לתקופה שהייתי רוקדת ומופיעה

נהנתי מזה שהמשפוחה באה לראות אותי, הילדים היו כאלו מתוקים, התרגשו בשבילי וטל אמר לי אמא : break a leg  :-)





לפני העליה לבמה היתה התרגשות גדולה....
רגעים לפני בחדר הלבשה




 ואז כעלינו לבמה האורות מסנוורים, קשה לראות את הקהל...המוזיקה מתחילה ומרגישים את הקסם, ורוקדים....













*******

והשבוע נהנתי גם לראות את הבת שלי רוקדת, במופע סיום שנה במרכז למחול.
אני מרגישה שיש לי חיבור איתה בכל הקשור לריקוד, היא גם אוהבת לרקוד ונוכחתי כשצפית בה שהיא מזכירה לי את עצמי בגילה
















והנה השיר שהופעתי איתו, למרות שהוא קצת קיטשי (הקליפ יותר ) כשמקשיבים למילים יש בהם משמעות......
  !!!!  I HOPE YOU DANCE


http://www.youtube.com/watch?v=RV-Z1YwaOiw





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...