יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

על יום הולדת, סליחה וסוכה


תקופת החגים משמחת שתהה תמיד שמחה אצלינו כפליים כי יש בה כל כך הרבה ימי הולדת לחגוג (כן ירבו)

אז אחרי ראש השנה
הבעל הוא הראשון לחגוג. שוב עובר לי בראש מה לקנות, איך לחגוג מה כבר אפשר לחדש....
אז מסתבר שאפשר תמיד לחדש, והפעם תודות לחברות שלי ממעגל נשים והרעיונות שאני שואבת מהן, שמעתי על בית זית וטפול וואטסו, טיפול במים. טלפון קצר סגרתי על היום והשעה ויש סיבה למסיבה.

איזה מקום, כבר נרגעים מהנוף, מהאוויר


 
 



הטיפול חלום, מרגיע, שלו
כמובן שנבחר טיפול לזוג (מגיע גם לי לא רק לחתן היומהולדת :-) )




אם תהיתי אך זה להיות בחלל, אני חושבת שהתחושה שחוויתי היא די קרובה



והבעל היה בעננים, יצא סופר מוצלח
תענוג  ומומלץ מאוד !!!


בערב גם חגגנו עם חברים טובים בארוחה מצוינת









ומיומהולדת לחג הבא, יום כיפור

בעיני החג הכי משמעותי שיש, אי אפשר להגיד חג כיפי, כי בכל זאת צמים ומתענים, אבל תראו לי באיזה מקום ישנו יום שבו אדם מתבקש לעצור, לעשות חשבון נפש, לחשוב, להיות לרגע עם עצמו, עם משפחתו.
אני מאוד אוהבת את החג הזה, את השקט המוחלט, את הזמן, וכן אני מאלה שמבקשים סליחה
מהבעל, מילדי ממשפחתי וחבריי, ולא סתם סליחה ככה בשביל הצחוק, סליחה אמיתית מהלב.



השנה חשבתי (ואפילו רשמתי בפייסבוק, כמו חצי עם ישראל) שאני בוחרת לבקש סליחה מעצמי.
שזאת לדעתי הסליחה הכי קשה.
אני סולחת לעצמי על נזקים שגרמתי לגוף ולנפש שלי השנה.
אני סולחת לעצמי על מה שהחשבתי ככשלונות, על הוויתורים שעשיתי השנה , על בחירות שונות שלא הייתי שלמה איתם...
ואני שואפת להתחיל את השנה ממקום יותר נקי ושלם עם עצמי !




שתהיה שנה מוצלחת!
והצום עבר ממש בסדר השנה. :-)

והופ כבר בפתח החג הבא....

 
 


חג סוכות שמח !







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...