יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

טיול ליער השחור - חלק א'

אז ככה בחרנו לבלות את תחילת השנה, בדרך שונה מהרגיל, כי הכל שונה עבורינו השנה..... אז אחרי לא מעט התלבטויות והיסוסים הוחלט שנוסעים ....ליער השחור בגרמניה.

מקום אידאלי לטיול משפחתי, רגוע, שלו ....טוב , רוב הזמן היה רגוע, אבל היו גם כמה רגעים שלא, חלק מהענין :- )

הטיסה היתה יחסית סבירה, היה לנו קצת התקף לב ערב לפני כשבזמן אריזת המזוודות והכנת התיק, לא מצאנו את הדרכון של עודד...לאחר כמה שעות חיפוש שכללו גם נסיעה לעבודה בחצות בלילה בשאיפה למצוא את הדרכון שם... נמצאה האבידה ונשמנו לרווחה, ישנו שעות  ספורות וכבר הינו בשדה מוכנים למסע

אנחנו נחתנו בשוויץ, קיבלנו את הרכב בשדה התעופה כיוונו את ה - GPS למפליי הריין שם נקבעה נקודת המפגש עם אמי, אחותי ומשפחתה שהגיעו יום לפני כן

לאחר מפגש משפחתי מרגש והחלפת חוויות, נסענו לכיוון הבקתה שלנו בעירה TENNENBRONN

בדרך עצרנו באחת העירות לשתות קפה ועוגה

הילדים איך לא, בחרו בלחמניה עם מטבע שוקלד ענק, שהלהיב אותם מאוד :-)

הדרך ירוקה ופסטורלית

הבקתה מעץ היתה חמימה ומזמינה, המרנו שזה בית של משפחה שמשכירה אותו בקיץ

הנוף מבחוץ פשוט מהפנט

הילדים נחים מול הטלוויזיה כמובן, לא מפריע להם שבוב ספוג מדבר גרמנית.... :-)
וכולנו נפלנו מוקדם לישון.

למחרת השכמנו קום ונסענו לעירה טריאברג

והתחלנו את היום ביער בפארק חבלים טריאברג

חוויה מגניבה לילדים ולמבוגרים, לטפס על העצים.
לאחר הסבר קצר מהמדריך המקומי על איך ומה יש לעשות, כל אחד יכול להתחיל לטפס ולבחור את הרמה המתאימה לו ולטפס על העצים

נועה פחדה מאוד ולבסוף עזרה אומץ גם לנסות...זעקותיה נשמעו למרחוק ביער :-)

הנופים ביער מקסימים, ישנו גם מפל יפיפה בדרך, אבל אחרי שראינו יום קודם את מפלי הרין ואחרי יום טיפוס כבר חיפשנו מקום לנוח ולאכול קצת ושמנו פעמינו לעיר עצמה

ישבנו ללגום בירה מקומית

וטילנו ברחובות העיר, בחנויות המתמחות בשעוני קוקיה המפורסמים לאזור

הדרך חזרה, נסיעה עמוק בתוך היער השחור, כל כך יפה !