יום חמישי, 6 במרץ 2014

טיול ספונטני לארה"ב

לפעמים באמצע החיים צריך הפסקה, שהכל מסביב כבר גועש ורועש ואתה מרגיש שזהו, צריך פסק זמן... טוב לא תמיד זה אפשרי, לא תמיד זה מצליח, אבל שזהיתי הזדמנות כזאת, קפצתי עליה וככה יצא שבלי שום תכנון (כל כך לא אופיני לי), בלי קשר לחג או חופשת בית ספר, בהתראה של כלום, היינו כולנו על מטוס בדרך לחופשה, הכי לא מתוכננת, הכי לא מתוזמנת אבל הכי כיפית שאפשר.

זה התחיל שהבעל היקר סגר חוזה למקום עבודה חדש (כל כך גאה בו) , אחרי כמה חודשים של עליות וירידות ואי וודאות, פתאום האופק התבהרר, ואני אמרתי בוא נחגוג, החיים קצרים ורצוי להינות בהם כמה שאפשר.
אחרי בירורים קצרים לאן ומתי, קצת נגד סיכויים(לילדים לא היתה ויזה) , החלטנו נוסעים לארה"ב וגם לוקחים את הילדים. אני מודעת לזה שאני ברת מזל, יש לי משפחה בארה"ב שזה כיף גדול ותמיד מארחים אותנו, לא ידעתי כמה ברת מזל אני שגם זכיתי להכיר חברים טובים לאורך החיים וגם הם אירחו אותנו הכי יפה שאפשר וזה הפך את הטיול שלנו למושלם !

טסנו לנו ל"סאני" מיאמי, איך שהגענו השלנו מעלינו את המעילים, עברנו לכפכפי אצבע, איזה כיף

זכינו לאירוח של מלכים, אלפי תודות לחברינו במיאמי !

ביקשתי מהילדים שיכינו רשימה של דברים שהם רוצים לעשות בארה"ב
במקום ראשון אצל נועה היה DD (דאנקן דונטס) זיכרון שלה מהחיים שלנו בבוסטון, הילדה היתה בעננים

נסענו לחופים היפים באזור, בדרך עצרנו לראות תנינים

מפגש ראשון עם דולפין בטבע

נסיעה ארוכה ל - KEYWEST

וואו, איזה כיף.
הילדים גם זכו להיות ביומהולדת ב - ChuckeCheese  ( גם זה הופיע ברשימה של נועה כמקום לבקר בו )

וערב מקסים בחוץ  עם החברים לסיומו של סופשבוע מוצלח ביותר

גולת הכותרת היה הקרוז לקאריביים, הזמנה של הדקה התשיעים שיצאה מוצלחת ביותר
ספינה ענקית, מלא חוויות, מלא תמונות (קשה היה לי לצמצם ולבחור רק את הטובות )

נפרדים מחופי מיאמי

הכי יפה בעיני היה להתעורר כל בוקר במקום אחר, יותר יפה מקודמו
לאחר לילה הפלגה ראשון , הגענו לחוף פרטי

מים צלולים, חול לבן, גן עדן

בימים לאחר מכן היינו בבאהמס, אין מילים, התמונות מדברות בעד עצמן

חוויה של שחיה עם דולפינים

אחרי שנועה ראתה את טל היא רצתה גם ובגלל הגיל הצעיר שלה היה צורך להיות איתה, הרווחתי חוויה

מלון אטלנטיס המדהים

יום אחרון סיפק קצת מזג אוויר סוער שלא פגם בהנאה

עמוסי חוויות מהקרוז, נפרדנו מחופי מיאמי וטסנו לסיים את הטיול בניו יורק

שלג, קר אבל חם בלב עם משפחה מדהימה שאירחה וטרחה עבורינו

למרות הקור לא ויתרנו על גיחה קצרה למנהטן

אני עדיין לא קולטת שנסענו וחזרנו, זה נראה לי חלום
היה קצר וקולע, אני שתמיד מתכננת ומארגנת למדתי שאפשר גם ללכת על משהו ספונטני בלי הרבה תכנון ולזרום עם מה שקורה בדרך, ההרגשה היתה משכרת.

כשאני מסתכלת על התמונות זה עושה לי כזה כיף !
מאחלת לעצמי עוד הרבה הזדמנויות כאלה בחיים, לדעת לזהות מתי צריך לקחת פסק זמן ולהנות קצת :-)