יום שישי, 20 בנובמבר 2015

פסטיבל חגיגות בר מצווה

וואו 
איך מסכמימים את ארועי השבוע האחרון
אולי אתחיל בהרגשה של היום אחרי, 
קמתי בבוקר עם הרגשה נעימה וחמימה בלב, בחיי שהלב שלי התרחב והתמלא מכל האהבה שחשתי מכולם
וכמובן יש לי  חיוך כזה על הפנים שלא יורד

כל כך גאה בילד הזהב שלי


וגאה במשפחה היקרה והתומכת שלי

היה מרגש,
כיפי,
שמח,
מצחיק,
כן גם מעייף והרבה עבודה, אבל זה בקטנה כשזה בשביל דברים שמחים ולרגעים מאושרים שכאלה, הכל מתגמד

זה התחיל מהעליה לתורה ביום חמישי
ויתרנו על הכותל בגלל המצב, ואולי לטובה כי היה אינטימי, מרגש ומשפחתי






טל עלה לתורה בבית הכנסת המקסים שבו אבי ז"ל נהג להתפלל, הרגשנו מחוברים, שייכים וזכינו לכבוד רב בזכותו
אם יש מצב שהוא איתנו זה היה שם בבית הכנסת, הרגשנו את נכחותו והוא ללא ספק היה גאה בנכד שלו...





החגיגות המשיכו לשבת חתן
שבת כהילכתה, עם המשפחה המדהימה שבאה וכיבדה
שנשארה לישון אצלינו
שליוותה את טל לבית הכנסת וחזרה
היתה שבת טעימה, שוב מרגשת
גם בבית הכנסת וגם בבית,
שבת עונג






מקבץ תמונות שהצלחתי לצלם עם בין לבין כל ההתרגשות







ולפינאלה - ארוע באולם
עם כל החברים, חברים לכיתה של טל, משפחה, הרבה כיף, שמח, ריקודים, אוכל טוב
היה מעולה !!!
אני מחכה לתמונות מארוע שאוכל גם לשתף





לטל המדהים שלנו אנחנו יכולים רק לאחל שישמשיך כמו שהוא ושיגדל להיות מאושר ושמח

תודה לכולם שבאתם כיבדם וריגשם אותנו והיתם חלק מהשמחה שלנו !!!
באהבה
הבוגנים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...