יום שלישי, 12 בינואר 2016

יומהולדת 11 לנסיכה שלנו

יומהולדת 11 של נועה שלנו


הילדה בחרה את הנושא ליומהולדת - שלג,
"נולדתי בחורף ואני מתגעגעת לשלג של בוסטון" לטענתה


אז כרגיל חפרנו את האינטרנט, הפעם לא אני לבד חפרתי, הנסיכה כבר מתמצאת בפינטרסט, ב -DIY וכד'
היא ידעה להצביע על העוגה שהיא רוצה, על היצירה - "כזה אני רוצה שנכין ביומהולדת שלי"
אז כל שנותר לי זה לחשוב איתה על הביצוע
לסחוב אותה איתי לדרום תל אביב - חוויה משותפת
ולהכין ולקשט 
ולראות אותה גם מבצעת, מכינה (דור המשך :-))





הרבה קישטים בתכלת ולבן








היא זרחה מאושר לקבל את החברות המקסימות שבאו לחגוג


הכנו שלוש תחנות יצירה שהבנות כל כך נהנו בהן
 יצירה של עששית לחדר



קישוט עוגיות - בצורת פתית שלג כמובן



וצויר על ספלים שאפשר למלא בשוקו חם -  יופי של יצירות



לסיכום כפי שנועה וחברותיה אמרו -  היה מוש...לם :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...