יום שני, 6 באוגוסט 2018

שחור לבן או צבעוני

אז צילום זאת אהבה שלי, היצירה והתרפיה שלי :-)
עכשיו בחופשת הקיץ זאת הזדמנות להתנסות יותר עם המצלמה 
ושיש ילדודס כאלה מהממים בסביבה,  זה הופך את זה לקל !


אני חושבת שהחיים יפים בצבע אבל כבר כמה זמן שאני מנסה לעשות עיבוד של שחור לבן לתמונות, יש בזה משהו אומנתי , מיוחד ...
אז לשיפוטכם, 
מה אתם אוהבים יותר  - צבעוני או שחור לבן  ?








גם נועה שלי שיתפה פעולה ויחד עשינו הפקת צילום בבית 
פישפשנו באביזרים שהיו לנו, קיר לבן שימש כרקע והאור מהחלון היה מושלם למיני סטודיו :-) 
בחרנו קונספט של  - לבן על לבן 



ושחור על רקע שחור


וגם כאן בחנתי את האופציות - צבע או שחור לבן





אני חושבת שאני בכל זאת אוהבת יותר את הצבעוניות שבתמונה !!!




ואני רוצה להמשיך לבחון, לחקור ולנסות להסתכל על הדברים בדרך אחרת.... 
וכמובן להינות בדרך  :-) 

תגובה 1:

  1. הצילומים מרתקים .
    ההשוואה בין שחור לבן לצבעוני יפה ומעניינת.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...