יום חמישי, 3 באוקטובר 2019

שנת תשפ שתהיה שנה נהדרת


וואו איזה סופשבוע ארוךךך  היה לנו,  החג היה ממש תענוג, שממש לא התחשק לחזור לעבודה ולשגרה ....
המזל שזה קצר ושוב סופש בפתח.
אז החג היה מאוד חגיגי, 
היה מאוד משפחתי,
היה ביתי,
היה מלא אוכל כרגיל :-)
היו הרבה ברכות ואיחולים, 
וחשבתי הרבה מה אני רוצה לאחל לעצמי, מה שחשוב לי לשנה החדשה זה לדייק יותר, לדייק את הרגשות, הרצונות והעשייה שלי. לדלדל קצת את המחשבות הלא טובות, להרחיק כמה שניתן את כל מה שרע, פוגע ולא מקדם.
להעריך את מה שיש,
להעניק יותר מעצמי, להעניק יותר לעצמי :-)
לאהוב והרבה 
ולהודות כל יום מחדש על כל מה שלא מובן מאליו 💗


אז מה היה לנו החג הזה
היו הרבה הכנות 
וכל עזרה התקבלה בברכה :-)



מתכון לחלות שושנים - - מכאן
מתכון לעוגת דבש - מכאן (אני וויתרתי על התפוחים והציפוי החלבי) 


חג ראשון חגגנו אצל המשפחה של עודד, חג שני עם המשפחה שלי
פה התאפשר לי קצת לחגוג עם היצירתיות שלי ולערוך שולחן כמו שאני אוהבת


 וכמובן כמה שיותר לצלם  





בערב חג שני יצאנו לחגוג לאמא שלי יומהולדת, המלצה על הצגה בהבימה - "סימני דרך" על חייה של נעמי שמר.
היה נפלא גם זמן איכות יחד , גם כיף להיות בהצגה, השירים של נעמי שמר באמת על זמניים, היה כיף להאזין לשירה, לראות שחקניות ושחקנים מוכשרים, בקיצור מומלץ.


בזמן כל ההכנות האפייה והבישולים שמענו הרבה מוסיקה, בלט לו השיר של אליעד שזכה השנה בשיר השנה, שיר כל כך יפה, אני התמכרתי לשמוע אותו בכל הזדמנות



מאחלת לכולם שהשנה שמתחילה לה תהיה שנה טובה, מלאה אתגרים, הצלחות, שמחות ודברים טובים
שתהיה שנה WOW !!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...