יום חמישי, 6 באוקטובר 2011

יום הולדת לי

איזה כיף זה יומהולדת, מי שלא חוגג יומהולדת פשוט מפסיד
לי אין בעיה אם הגיל, אם זה שעוד שנה עברה, עוד קצת קמטים, קצת משקל, טוב משקל דווקא כן בעיה, אבל לא נערבב את זה כאן בשמחה.
יומהולדת זה היום שלך, היום שבו אתה חוגג את עצמך, יום שכולם מאחלים לך רק טוב

עוד ערב לפני הרגשתי מאושרת, החלטתי לחסוך לבעל מללכת לקנות עוגה, עוגות זה הצד החזק שלי, אז הכנתי עוגה שרציתי לנסות כבר מזמן, כן הכנתי לי את עוגת היומלדת שלי, עם מלא שוקלד כמו שאני אוהבת, ולא סופרים קלוריות :-)




והכנתי עוגה נוספת עוגת גבינה עם שוקלד לבן, ככה לפינוק



הלכתי לישון עם חיוך על הפנים, והתעוררתי מוקדם (מוקדם מידי) על ידי הילדים שבאו לאחל לי יומהולדת שמח
ושמחו מאוד שיש לאמא יומהולדת והביאו לי מתנה, אז הבוקר כבר התחיל מקסים







סידרתי לי יום חופש מהעבודה, אין מצב לישיבות, שיחות, מיילים וכו ביומהולדת.
אז ללא דאגות בכלל, היום שלי המשיך להיות מקסים  ומופלא ביחוד כשהגעתי לספא, כבר מזמן לא התענגתי על מסאז, והרגשתי שזה בדיוק מה שהייתי צריכה
היה  מ ע ו ל ה !!!!
מומלץ  Tomoko Spa





מצחיק איך החיוך לא ירד לי מהפנים אותו יום



משם לראות קצת את הים לא מזיק אף פעם



לשתות קפה טוב, ארוחת בוקר נעימה








לחזור הביתה להיות עם הילדים, לא לעשות כלום, לא ישיבות שבדר"כ אחה"צ גוזלות את זמני, לא כביסה, לא כלים כלום, זה יום שלי להנות מכל רגע, גם אם זה לא לעשות כלום, תענוג !

קיבלתי טלפון מפתיע שמבשר לי על מתנה שאחותי הזמינה לי, אחותי היקרה שתמיד מפתיעה אותי במשהו מיוחד, מענין מה זה... אני אדווח על המתנה בפוסט עתידי....
בכלל כיף לקבל מלא טלפוניים מחברים בארץ ומחו'ל, לקרוא ברכות בפייספוק, ואפילו לקבל ברכה בדואר, גם הילדים כתבו לי ברכות בבית הספר מחמם את הלב



בערב לסיום היום בעלי היקר והמקסים עודד, לקח אותי למסעדה טובה וממולצת  toto
היה לנו כל כך כיף וטעיםםםםםםםםםם




זהו, היה לי אחלה יומהולדת, מחכה לשנה הבאה לחגוג שוב בגדול, ואולי לא צריך לחכות, אולי צריך לחיות כל יום כאילו זה יומהולדת ולהנות
Cheers :-)






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...