יום שבת, 22 באוקטובר 2011

סוכות פלוס יום נישואים

מחג לעוד חג, ואיזה חג של שמחה
הילדים בחופש ארוךךךךךךךךךךךך, בחדשות מסקרים את שובו של גלעד שליט הביתה, מרגש ומחמם את הלב.

אנחנו נסענו לצפון, לטבריה. הילדים כבר שם, נהנים עם סבא וסבתא שלקחו אותם לנופש בזמן שאנחנו עוד עבדנו
הצטרפנו ביום רביעי בערב לחגוג יחד את ערב סוכות







בבוקר למחרת שהוא גם יום הנישואים שלנו, נזכרנו ברגעים יפים


ונסענו לנו עם הילדים להנות מהיום הזה בפינת חמד באזור דגניה, שפך הכנרת, מקום של טבע,מקסים שקט, רגוע, מקום מושלם לבלות בו את היום הזה








תיק תק התמקמנו לנו, הילדים בהתחלה חששו מהמים והעדיפו לסרוק את השטח ולנוח



מביטים על השמים






אחת הסיבות לפחד מהמים .....זה שיש הרבה דגים במים :-)


עודד הוציא חכה והדריך את טל ונועה איך דגים, וככה בנסיון החמישי בערך, תפסנו דג...יש.... כמובן ששחררנו אותו חזרה לטבע












לאט לאט נהיה חם יותר, והגיע זמן  להתגבר על הפחד מהדגים ולטבול במים
















מי שהיה שם לפנינו הכין אומגה מגניבה














אכלנו צוהרים וזרקנו קצת שאריות לחם לדגים






בהחלט אחד המקומות המקסימים שהיינו בהם




לקראת ערב חזרנו למלון


השארנו את הילדים עם סבא וסבתא ויצאנו לארוחם ערב




יום מושלם !


3 תגובות:

  1. מדהים איזה יופי גם התמונות וגם הבלוג וההצגה של הכל כל הכבוד

    השבמחק
  2. תודה נתי, שמחה שאהבת :-)

    השבמחק
  3. ברכה לכל הצופים באינטרנט, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי מלניה מקרון, אני בן 40 מישראל. התחתנתי בגיל 31 יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר. אחרי שנה אחת מנישואי ההתנהגות של בעלי נעשתה כל כך מוזרה ואני לא ממש מבין מה קורה, הוא ארז מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהב אותו שאני אף פעם לא חולם לאבד אותו, אני מנסה את הכי טוב שאפשר לוודא שבעלי יחזור אלי אבל הכל ללא הועיל, אני בוכה ובוכה מחפש עזרה, שוחחתי על כך עם משפחתו אבל לא קיבלתי תשובה. אז החברה הכי טובה שלי אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי . היא סיפרה לי על אדם שנקרא דרוזאגיידה, היא אמרה לי שהוא אדם גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין שום דבר שקשור לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא אמרה לי איך הוא עזר למספר אינספור אנשים ב להחזיר את מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, doctorosagiede@gmail.com או עם הוואטסאפ שלו בטלפון +2349026414771. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי ואני עשיתי, הוא אמר אחרי 3 ימים בעלי יחזור אלי ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, הייתי מאוד מופתע, זה כל כך מדהים. לאלוקים התפארת היחסים שלנו עכשיו מאוד הדוקים ושנינו חיים שוב באושר. אם נתקלת בבעיה דומה, פנה אליו כעת וקבל את הבעיה שלך לפתור אחת ולתמיד. אני גם עדות חיה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...