יום ראשון, 1 בינואר 2012

שנה אזרחית חדשה - 2012

הסתכלתי על כל התמונות שצילמתי במשך שנת 2011 וצלמתי הרבה :-) אהבתי, זה הזכיר לי את כל הארועים והרגעים המשמחים שעברנו, את כל החוויות, הטיולים, איך הילדים גדלו להם השנה, כיף

































אני מאחלת לעצמי שהשנה האזרחית החדשה תביא איתה המון דברים משמחים, כן יש הטוענים שסוף העולם קרב, אבל עד שזה יקרה שנשמח בנתיים, שנהנה מהרגעים הקטנים של החיים
אני מקווה לצלם יותר השנה, לצלם את אותם רגעים ששוה לנצור אותם
אני מקוה ללמוד יותר על עצמי ובכלל,
אני מקווה לאהוב הכי הרבה שאני יכולה, את המשפחה היקרה שלי,
אני מקוה להשקיע יותר זמן בחברות הטובות ובחברים שלי,
אני מצפה שיקרו ניסים קטנים, שיקרו דברים טובים לכולםםםםםםםםםםםם
ובכלל שתהיה שנה מוצלחת :-)






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...