יום שישי, 17 באוגוסט 2012

טיול להולנד אוגוסט 2012 חלק א'

הטיול שלנו להולנד

וואו, איזה כיף היה, כמה חיכנו לטיול הזה, כבר שנתיים שלא יצא לי לצאת מגבולות ארצינו הקטנטונת, התגעגעתי להרגשה ולהתרגשות של חו"ל, לפרפרים בבטן בשדה תעופה.....

להביט מהחלון ממעוף ציפור, כמעט לגעת בעננים, לדעת שבסוף הטיסה אתה מגיע למקום לגמרי אחר....

להרגיש חופש !!!!

אז הנה סיפור הטיול שלנו, אני לא מאמינה שאצליח לדחוס הכל בפוסט אחד, אז נעשה זאת בהמשכים ......

אחרי הרבה בירורים לאן , איך מתי, למה כמה..... אנחנו בדרכינו להולנד
הילדים נרגשים, אנחנו קצת מתוחים, ארזנו גם קצר גם ארוך, מטריות, בגד ים, כל מה שצריך ויצאנו להרפתקאה.

אני לא בטוחה שאצליח להעביר את התחושות, את הכיף את הרגעים הקטנים שחווינו, אני אנסה, אני יכולה לסכם ולהגיד שהיה פשוט תענוג, כן היו כמובן רגעים של פה ושם עצבים, הילדים כבר עיפים, אנחנו כבר תשושים אבל בסה"כ חוויה מדהימה, שבועים של התנתקות, של חופש, של זמן איכות אחד עם השני, זמן להקשיב לילדים, להיות איתם בלי הפרעות, בלי טלפונים, בלי אינטרנט...... בקיצור מומלץ !

תחנה ראשונה, נחתנו באמסטרדם,

שהאור בחוץ לא יטעה אותכם השעה 21:00, כן כן בהולנד השמש שוקעת מאוחר הימים ארוכים....
חיפשנו סביבנו איך מגיעים לאזור הרכבים השכורים, לקחנו רכב, איזה כיף היה שהפקידה הודיעה שאין ברשותם את הרכב שהזמנו (סטנדרטי) ולכן משדרגים לנו ל Volvo S80  אין בעיה אמרנו, נסתדר גם אם רכב גדול יותר :-) תענוג של אוטו, הבעל היה כבר מרוצה, התחלה טובה :-)  הילדים התמקמו כל אחד בצד שלו, הפעלנו GPS ויצאנו לדרך

מהר מאוד הילדים נרדמו, כבר 10 בלילה בשלב הזה.
אנחנו בדרך לכפר הנופש, גשם קל ירד בחוץ, אוויר נקי ונעים, אחרי שיטוטים וקצת טעיוית בדרך הגענו לכפר נופש קיבלנו את החדר וקרסנו.

****************
הבוקר שקידם אותנו היה קריר ונעים, מהר מאוד הבנו את מזג האוויר כאן, משתנה כל יום, על מנת להיות מוכן יש ללבוש ארוך, חולצה קצרה, תמיד להיות עם מעיל גשם ומטריה כי אין לדעת מתי יהיה הטיפטוף הבא.

התחושה היא נהדרת להתעורר במקום חדש, הצצה החוצה מגלה לנו את הנוף המדהים, את הירוק השופע.
אני מאושרת !!!

וכן תחנת רוח ראשונה נגלית באופק ( עוד יהיו הרבה כאלו בטיול )

אני מוציאה את התוכנית היומית , הרי ברור שהכנתי לוז צפוף מה עושים כל יום, ויאללה לדרך,  תחנה ראשונה - KinderDijk

אזור מקסים, שורה של תחנות רוח נפרשות לפנינו , תפקידם לדאוג לוויסות המים באזור. אני לא מפסיקה להתלהב ולצלם.

עכשיו שאני עוברת על כל התמונות אני מבינה כמה התלהבתי - צלמתי כ- 2500 תמונות בשבועיים, הבעל צוחק שעשינו כ- 2500 ק"מ של נסיעה ברכב בטיול הזה ואני צלמתי תמונה עבור כל ק"מ :-)

אבל באמת הכל כל כך יפה, שאתה רוצה לנצור את המראות,  זה באמת מחזה מקסים, אני חושבת שצלמתי את תחנות הרוח מכל זווית אפשרית :-)

למרות שיורד גשם אנחנו מטיילים

איזה יופי של מקום, איזה יופי של טבע, נעים לי ואני מחייכת כל הזמן....

טל כבר על אופנים רוכב להנאתו, מזכירים שם במקום ועוד יהיו הרבה אופניים בטיול הזה, הולנד היא ארץ האופניים....

ביציאה מהאזור עוברים דרך עיירה מקסימה, שבה היתי חייבת לצלם את הבתים, הפרחים, הירוק....
(אני יכולה ליצור אלבום שלם רק של הבתים שצילמתי בהולנד )

מבט על הרכב החברה בפנים מחכים לי עד שאסיים עם הצילומים :-)

ומבט מרחוק על אזור טחנות הרוח שכרגע ביקרנו בהם, חבל לי רק שהראות לא טובה

אחרי ששבענו מטחנות הרוח, המשכנו לביקור בעיר רוטרדם

ישנו אזור של בתי קוביה, בתים שנראה כאילו הם בנוים תלויים באוויר, וכן גרים בבתים האלו

בדרך עברנו בשוק מקומי, הפרחים שלהם מקסימים

עוד בעיר ישנו מגדל המשקיף על כל נופי העיר

הנוף משגע

כמה מים יש להם.....

בסיום זה היה הכרחי לנוח ולשבת בבית קפה של המקום ולהתחמם עם קפה טוב, שוקו וגלידה

פינות חמד בדרך למלון, שאני מחיבת את הבעל לעצור שאוכל לצלם (כן ככה מגיעים לאינספור תמונות...)

בחזרה למלון,
זה ממש בכניסה, פשוט מדהים שוב הירוק, הסוסים חופשיים....

כשהגענו הילדים מתעקשים לשחות בבריכה המחוממת, טוב הם נימנמו כל הדרך חזרה ומלאי מרץ
אז גם בבריכה היינו באותו יום....
התעייפתם או עוד לא ? וזה רק היום הראשון של הטיול :-)

מרק חם בחדר וסגרנו יום

אני אנסה להעביר את חוויות של שאר ימי הטיול יותר בקיצור, מקוה שאצליח....