יום שישי, 24 באוגוסט 2012

טיול להולנד אוגוסט 2012 חלק ג'

ממשיכים....
התעוררנו ליום שישי שבסיומו היה עלינו לעבור לכפר נופש אחר, לא יודעת אם זה לטובה או לרעה אבל בחרנו להיות 4 ימים ראשונים של הטיול בכפר נופש באזור דרום הולנד ואז לעבור יותר צפונה.

בחרנו לעשות יום קל שהסתבר להיות לא כל כך קל ולא פחות מתיש מקודמיו....
אחרי שארזנו נסענו לעיר דלפט

עיר מקסימה שידועה בייצור החרסינה שלה, הכל מלאכת יד

ביקרנו בבית מפעל קטן בו הילדים זכו להסבר והדגמה איך מיצרים את כלי החרסינה

מקסים !!!

משם המשכנו לעיר עצמה

לכיכר המרכזית

זכינו לראות חתן וכלה שמגיעים לכנסיה לטקס החתונה

את הבעל אי אפשר היה להכניס לחנות גבינות הוא ברח מהריח :-)
(בהמשך לא תהיה לו הרבה ברירה והוא עוד יצטרך להתמודד עם הגבינות.....)

הילדים יזכרו את המקום בגלל המסעדה הטובה שישבנו בה, שהכינה פיצה אמיתית טעימה מאוד

בסיום הארוחה שוב הגיחו החתן והכלה עכשיו כבר נשואים ועשו סיבוב בכיכר

שבעים ושמחים המשכנו לעיר הבאה במסלול של אותו יום - דאן האג

התחלנו בביקור בטיילת סכוונינגן, טיילת לאורך חוף הים שמלאה חנויות, בתי קפה מסעדות, מלון דיפלומטים מפואר וכו'

המון שחפים חגים מעל הראש, קרוב קרוב

היה חם והגלידה היתה בדיוק במקום

מכאן המשכנו למרכז העיר דאן האג

האמת שבשלב זה כבר היינו עייפים, בכל זאת יום עמוס, אחרי הליכה קצרה בעיר ישבנו בבית קפה לנוח קצת

סופסוף חיבור לאינטרנט, האמת שבמשך הטיול כמעט ולא היה לנו חיבור לאינטרנט מה שמאפשר ניתוק מסוים, מידי פעם זה כן היה נחמד להתחבר ולהתעדכן קצת ולמסור ד"ש למשפחה בארץ

המשכנו לתור את העיר היפיפיה, המבנים, הנופים

החנויות....

משם הגענו לכפר הנופש השני לקראת הערב, עייפים

ציינו את יום שישי ופרשנו לישון :-)

*************************
למחרת סרקנו את הסביבה, הבנו למה קוראים למקום Rabbit Hill

והחלטנו שהיום הולכים על אטרקציה קרובה יחסית (ללא נסיעות ארוכות ) נסענו לפארק הוחה פלואה

הפארק הוא שמורת טבע ענקית, אפשר לקחת אופניים ללא תשלום ולצאת לטיול אופנים ברחבי הפארק הענק הזה (נדמה לי שגודלו כ- 27 קמ"ר) תענוג לכל אוהבי האופנים, אתנחתא קצת מהערים וחוויה של טבע.

פה המקום לגלות שאני לא יודעת לרכב על אופניים, כן לצערי לא צלחתי לעשות זאת בילדותי.
עכשיו אני בבעיה מה לעשות,  בעוד עודד וטל מנסים את האופניים

אני מתלבטת מה עושים.... לא יודעת אולי העובדה שבימים האחרונים אני רואה מסביב המון רוכביי אופנים מכל הגיליים רוכבים בהנאה שכנעה אותי שאין בזה בעיה גדולה, החלטתי שאני חייבת לנסות,אני בטוחה שאצליח.
בנוסף יש ללמד את הילדודס שיעור לחיים, גם כשלא יודעים משהו או מפחדים, עדיין מנסים.

ובכן.... הצלחתי לעשות סיבוב אחד הייתי בטוחה שאני כבר ממש מצליחה לתפוס את זה ואז הופ.... נפלתי יש לשוליים לתוך שיח פטל
נחבלתי ונשרטתי היטב, (את הקטע הזה אף אחד לא צילם :-) )
הילדים קצת חששו לשלומי , הראתי להם שלמרות שנופלים, קמים ו.....פונים לתוכנית ב' -  אופנים שמתאימים יותר למי שמתקשה

עכשיו הרבה יותר טוב :-)

אפשר לצאת לדרך - בחרנו במסלול של 7 ק"מ ( זה הקצר) והתחלנו לרכב בכיף, בלי נפילות :-)

הנוף משגע, יש מקומות לעצור ולהנות מאטרקציות במקום

ממשיכים לרכב ועוצרים מידי פעם

בדרך הנוף משתנה כל הזמן

עצרנו לנוח מידי פעם ונועה שהיא מלאת המרץ מבין כולנו פצחה בשירה וריקודיםועשתה לנו הופעה,  מצחיקולה  :-)

צלחנו זאת !
בסיום היינו גמורים, חשבנו שנספיק להגיע לאטרקציה נוספת, התחלנו לסוע והילדים ישר נרדמו

הגענו לפארק הקופים רק כדי להבין שאין טעם להכנס שעתיים לפני סגירתו והאמת למי היה כוח

הוחלט להשאר באזור המשחקים של המקום, לאכול משהו ולחזור לפארק הקופים ביום אחר
נישנוש קל

קצת משחקים לילדים

חזרה למלון, הילדים לא ויתרו כל ערב על הבריכה המחוממת שנסגרת בעשר בלילה

ונסתיים לו עוד יום

וואו, רק מלכתוב את הדברים אני מבינה כמה עמוסים היו הימים, כמה חווינו וכמה נהנינו מכל רגע