יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

יריד בנמל


אז בגלל שהיתה התעסקות סביב ה"יומהולדת", לא היו כל כך הרבה טיולים ומסעות בחול המועד, אבל כן הספקנו להנות באחד הימים מביקור חביב בנמל יפו.






היריד של נתנאלה - יריד חלומות בנמל משך אותי לסחוב את הבעל והילדים על הבוקר לטייל בנמל

לעצור קצת בדוכנים


ולהתפעל מכל היצירתיות באוויר









האמת היה עמוס וצפוף אז לא ממש הצלחתי לקנות כלום, אבל היה תענוג להסתובב

המשכנו לטייל באזור הנמל


 



ישבנו לנשנש




באחד המחסנים בנמל פתחו מעין מוזיאון של צעצועים של פעם....
נכנסנו לראות ולהיזכר בחלק מהדברים שכבר לא קיימים, הילדים צחקו מהצעצועים שרובם נראו כמו גרוטאות וגם התלהבו מחלקן. מי זוכר כבר מה זאת מכונת כתיבה או טלפון חוגה בעידן האיפון של היום :-)


איזה רעש מקסים יש למכונת כתיבה עם כל הקשה על אות



 
 
 
 









באזור גם היה פסטיבל צילום, אבל לא יצא לי להכנס ולהתרשם לצערי, הילדים היו כבר קצרי רוח, אז קצת השתוללנו בחוץ
ונהנתי לצלם אותם על רקע של ציורי קיר צבעונים






*******
אומנם לא קניתי כלום ביריד, אבל קיבלתי הרבה מתנות ליומהולדת שזה תמיד כיף לקבל מתנות, אז בהזדמנות זו שוב תודה לכולם, על המתנות, הנוכחות, הברכות והריגושים שעדין מלווים אותי !!!

רציתי לספר על מתנה מיוחדת שהכינו לי חברות יקרות בהשראת מה שכתבתי בבלוג בפוסט - 40 עד 40
התלהבתי לגלות כשפתחתי את אוסף הפרטים שהרכיבו את המתנה שכל פריט התחבר למשאלה שכתבתי, הכל היה עטוף בלבן, מדבקות עם כיתוב תואם ועל כל מתנה מודפסת המשאלה שלי פשוט מקסים !



וזה המקום לפרגן ליצירתיות של החברות ולחברה טובה, קארין, שמפיקה את המתנות המקסימות האלה ב-  babygift
אני חשבתי שהאתר והמתנות הן ברובם לקהל היולדות, תינוקות וכו' אבל מסתבר שלא רק, יש מבחר של דברים מדהימים שניתן להרכיב לימי הולדת, יום נישואין וכו' .




 שווה הצצה - http://www.babygift.co.il/



זהו חוזרים לשגרה...
שיהיה אחלה שבוע !!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...