יום שבת, 13 באוקטובר 2012

יום נישואין

כן לפני 14 שנה זה קרה, היום המרגש בחיי, חותמת למסע משותף עם הנפש התאומה שלי שהחל כמה שנים לפני
ובאמת ביום ההוא, תחת החופה יחד עם ההורים, המשפחה והחברים הכרזנו על האהבה ונשבענו אמונים.


חיפשתי היום את התמונות מהחתונה, יש פילם, עוד לא היה צילום דגיטלי אז וגם סרט החתונה עדין נמצא על קלטת ווידאו (בהזדמנות זאת מזכירה לעצמי שהגיע הזמן להמיר את זה לדי.וי.די. ) מדהים כמה התפתחות טכנולוגית היתה מאז...
וגם אצלינו התפתחות, כל אחד התפתח אינדבידואלית ויחד התפתחנו כזוג.





מה שכן מצאתי היום זה את שמלת הכלה שהיתה מאוחסנת באיזה קופסא בבוידם ואת החליפה של עודד שהתחבאה מאחור בארון. קראתי לילדים וסיפרתי להם על החתונה פרסתי את הבגדים על הספה ונתתי להם להשתעשע איתם (ושלפתי מצלמה, כמובן)








נועה שיתפה קצת יותר פעולה וניסינו לשים עליה את השמלה  :-)



היא התלהבה ושאלה אותי "אמא אני אלבש את זה שאני אהיה גדולה בחתונה שלי..."
















ולבעלי היקר  רציתי לומר עם המון אהבה והערכה - תודה על שנים נפלאות ושנמשיך רק ככה לחגוג ולאהוב !!!
אהבה אמיתית היא לצעוד ביחד
אל עבר האופק בלי חשש ובלי פחד.
לטפס גבוה להגשים שאיפות
לעבור יחד מכשולים ובעיות
להתגבר על קשיים מכל צד
ולהמשיך ללכת יחד יד ביד.
לטבוע בדמעות, ליפול לעומקים,
ולדעת אחד את השני למשוך ולהקים.
למעוד- ולתמוך, לאחוז, לחבק,
לדעת להעריך, וגם לחזק.
העיקר להמשיך יחד ,
כי שניים שאוהבים-
הם שניים שהם אחד...



oxox
נטלי

תגובה 1:

  1. מרגש ,,,,,,,,,,

    תודה על שנים נפלאות של אהבה התחשבות תמיכה והבנה
    שנזכה לעוד הרבה שנים כאלו ביחד

    באהבה
    עודד

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...