יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

My Boy is 10

זהו הילד כבר גדול, למרות שתמיד הוא ישאר הילד הקטן שלי, ילד הזהב שלי, אני מפנימה שהוא כבר גדול....




אז איך חגגנו את היומהולדת,
נזכרנו ברגעים של הילדות, איך טל נולד כבר סיפרתי בפוסט של יומהולדת של שנה שעברה
השנה כחלק מפרויקט שאני עובדת עליו, עברתי לי על תמונות של טל כתינוק, נזכרתי בנוסטלגיות על התקופה המדהימה הזאת, בדיוק לפני עשור והלב שלי התמלא בהמון רגשות בינהם גאווה גדולה, על הילד המקסים שהוא גדל להיות.









אז חגגנו בכיף עם המשפחה, עם הרבה ברכות ואיחולים






הוחלט גם על מסיבת דיסקו לכיתה ואני ישר בתיכנונים על קישוטים, אביזרים, רק תנו לי נושא ואני מפליגה איתו.
בערב לפני כבר סידרנו את הבית לקראת המסיבה ועודד אומר לי "אפשר אחרי זה לקרוא למבוגרים לעוד מסיבה, הכל מוכן " :-) והאמת זה היה רעיון לא רע, רק שאחרי שהכל נגמר, לא נשאר לנו כוח :-)




 
והיתה גם עוגה מגניבה (וטעימה יש לציין)



מסיבת דיסקו מקפיצה עם הפעלות והפתעות
רעיון מדליק שלקחתי מאתר באינרנט  - free-photo-booth-prop-printable

מדפיסים או יוצרים מבריסטול צורות שונות כאביזרים לצילום
(הילדים עזרו לי בהכנה)


עודד עזר בהפיכת דלת מטבח שמצאנו זרוקה ברחוב, למסגרת של תמונה (צבע לי אותה בלבן)
ובמסיבה עצמה הילדים הפתיעו בהתחפשות והשתטטות ונהנו מאוד להצטלם

 
 




רעיונות ל - photo booth ניתן למצוא כאן



למי שלא רוצה להשקיע בהכנה אפשר גם לרכוש ערכה מוכנה ב - etsy





טל היה על בעננים, הפתיע גם אותי בפתיחות,  בריקודים עם החברים, היה כיף אמיתי !!!!





לנו לא נותר אלא לשבת בצד ולצפות בילדים מפזזים לצלילי "קופנגנה סטייל " (כן ולהבין כמה אנחנו זקנים :-))




לסיכום - היה 10 !!!
יומהולדת שמח טל



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...