יום שני, 31 בדצמבר 2012

שנת 2013 בפתח


שוב מגיע לו תאריך של סיום שנה אזרחית, ואומנם אנחנו חוגגים את השנה בראשיתה - בראש השנה
אבל אי אפשר להתעלם מהתאריך האוניברסלי שמציין את סיומה של שנת 2012 ותחילתה של 2013.




אז סוף העולם היה או לא? אולי לא סוף עולם גלובלי, כזה ששומעים עליו בחדשות, אולי כל אחד חווה איזה סוג של סוף עולם פרטי משלו....

אני נזכרת בהרבה רגעים שהיו לי השנה, חלקם טובים אולי טובים מאוד וחלקם מהקשיים שחוויתי וזה מוביל אותי להבנה ותובנה ( טוב אני לא ממציאה פה משהו חדש, טובים ממני כבר גילו את זה ,זה בטוח) שאין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב, זה כנראה טיבו של עולם.





אולי החוכמה בחיים היא לדעת כיצד לתפוס את הרגעים הטובים ולהחזיק בהם, אולי בידינו הבחירה ליצור רגעים משמעותיים יותר, כי את הרגעים הקשים לא אנחנו בוחרים לעצמינו, הם מתגנבים להם ולא נותר לנו אלא ללמוד להתמודד איתם.





כמו בשנה שעברה, גם השנה אני מנסה להיות אופטימית ולחשוב מה אני מאחלת לעצמי, למשפחתי ולקרוביי בשנה האזרחית החדשה :

שנחכים מהלב,
שנדע ליצור רגעים טובים וחשובים בחיים,
שנאהב יותר,
שנסלח יותר,
שכל יום יהיה חשוב,
שנגשים את עצמינו






                                    Happy New Year 















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...