יום שבת, 8 בדצמבר 2012

למרות הכל חוגגים חנוכה

את סופשהשבוע עשינו יחד עם אמי, אחותי, בעלה והילדים המקסימים, כמה שהינו קרובים וביחד לפני, עכשיו זה יותר ומרגישים איך אחד תומך בשני, כמה שקשה לכולנו, אנחנו עוברים את זה ביחד ומתחזקים.
ביחוד עזרה לי שיחה עם אחותי היקרה, שאני אוהבת ומעריכה מאוד את גישתה לחיים. יצאתי מסופשהשבוע עם כמה תובנות נוספות לגבי מה שקרה לאבי, הדרך הפתאומית בה נפטר, כמה זה קשה לנו ויחד עם זאת כיצד צריך ורצוי להסתכל על הדברים. אין טעם רב בלבכות על "למה" ו"לא הגיע לו" וכו', כן זה כואב וחסרונו מורגש מבחינתי בכל דבר, אבל יחד עם זאת גם יש את הזכרונות השמחים והערכה לחיים שחיי.
אחותי הזכירה לי כמה אמיתי וישיר הוא היה ובגלל שהוא היה איש שאומר הכל "דוגרי" בפנים, ידענו מה הוא מרגיש וחושב בכל נושא, ידענו שהוא אוהב אותנו, הוא אמר את זה בכל רגע במילים ובמעשים, וזאת גדולתו.

אז למרות שאין מצוברח לחגוג חנוכה, אנחנו כן חוגגים ואני בטוחה שאבי היקר מסתכל עלינו ושמח שאנחנו יחד חוגגים את החג כשהוא בליבינו.

וחג חנוכה הוא באמת אחד החגים היפים שיש לנו לדעתי.
ובדרך כלל אני אוהבת להכין לקשט לחג כמו שנה שעברה
למרות שלא התכוונתי לעשות הרבה השנה, כן עשיתי מעט דברים לילדים לאווירה וחשבתי גם לשתף ברעיונות לאחרים....

אפשר להדפיס ולקשט את הבית



ניתן להדפיס מהאתר הזה


אפשר לסדר שולחן יפה מלא בדברים טובים ומוטיבים של החג










רעון חמוד להכנת סביבונים מתוקים
(ביגלה, מרשמלו ונשיקות מצופים בהרבה שוקלד)










סופגניות לא הכנתי השנה, יצא לי לפני כחודש לקנות סופגניות של רולדין ולפנק את הילדים קצת, בנוסף לא
יכולתי לעמוד בפיתוי, הם נראות מדהימות, יקרות אבל טעימות כמובן שלפני שנתנו בהם ביס צילמתי (מכל זוית :- ) )









אז עם כל הכאב שבלב, שיהיה לכולם חג חנוכה שמח !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...